sâmbătă, 10 aprilie 2010

Sfarsit de blog (Part 3)

Stau si ma gandesc.Oare chiar se merita sa scriu aici,oare chiar toate astea merita osteneala?Oare merita sa iau in considerare tot ce spun ceilalti?Oare ma mint singur si vreau sa fiu cine nu sunt?Oare am fost ceva vreodata?Voi decideti pentru ca eu chiar nu-mi pot da seama.Blogul asta oricum e o pierdere de vreme.Lasa lucrurile astea neimportante si imi continui postarea asta,Vreau sa vorbesc despre trei fete carora nu o sa le dau numele aici.
Fata numarul unu.
Terminata din punct de vedere social m-am oferit s=o ajut sa-si depaseasca conditia.Rezultat?Doua saptamani din propria-mi viata irosite.
Fata numarul doi.
Iubita ideala,cea la care am tanjit din clipa in care am vazut-o.Mi s-a dovedit ca ea nu era cum am crezut ca este sau am ajuns prea tarziu sa cunosc acea persoana.
Fata numarul trei.
Actuala,prezenta,viitoare,Simt ca o iubesc si ea ma iubeste.Dar oare asa o fi?
Nu stiu ce sa cred
Am obosit sa alerg,am obosit sa ma scuz,am obosit sa-mi cer iertare,am obosit sa mai gresesc.Timpul trece prea repede pe langa mine iar eu nu-i pot intoarce arcul la loc.Eu vreau iubire adevarata caci eu asta ofer.Aceasta probabil va fi ultima mea postare pentru o vreme.Postare incheiata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(: