sâmbătă, 24 aprilie 2010

Saptamana

Luni

E luni din nou e luni
Sunt obosit,nu vreau sa ma trezesc
Si-n perna si cearsafuri eu mai rau m-adancesc
Mai sunt cateva saptamani

Marti
Iar marti e-o lune inversata
Am ora preferata
Nu doar odata,doua
O fi azi luna noua?

Miercui

Relaxare,poate si o plimbare
Nici sportul nu il fac
La ore nici nu tac
Si ea imi e datoare

Joi
E desen,tare,ma scol la 8 jumate
Si beau si niste lapte
Avem romana frate.
Ma bat ganduri desarte

Vineri

E plictiseala,eu nici nu vin la scoala
Ea vrea sa-mi stea in poala
Eu vreau o inghetata
Sunt oare bun de plata?

Sambata
Libertate,eu iar am ganduri desarte
Mananc si inghetate
Ma bat,ma cert in fapte
Tu oare ma mai stii frate?

Duminica
E moarte sunt pedepsit degeaba
Nu ma mai place fata
Ma cearta chiar si tata
Si vine luni cu graba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(: