miercuri, 4 iulie 2012

V-ati dorit?

V-ati dorit vreodata sa faceti ceva, dar nu ati avut timpul,banii dispozitia sau altfel de scuze? Eu... eu as zice sa incercati sa faceti acel lucru pe care vi-l doriti.Ati dorit sa mergeti la o persoana si sa ii spuneti fix ce credeti? Duceti-va si faceti asta? Ati dorit vreodata sa alergati goi pe strada? OK , faceti si asta.. probabil e ilegal, mai bine nu :)).
Ideea este ca nu avem prea mult timp pe lumea asta, adica stai sa te gandesti pfaaa am timp dar nu stiu in fiecare zi mai putrezim un pic, uite cum putrezesc eu scriind postarea asta in loc sa fiu undeva distrandu-ma sau sa indeplinesc o dorinta, sa fac ceva ce e pe lista mea de lucruri de facut.
Mai ganditi-va inainte sa ziceti NU.
Traiti viata ca pe o aventura daca aveti ocazia,pentru ca mai tineri nu devenim lol si viata se indreapta decat catre groapa.
Stiti cum era imaginea aia motivationala, live fast, die young have fun sau asa ceva :]].
Oricum ideea este ca:
-sa nu ascultati de nimeni
-sa faceti lucrurile din impuls
-sa nu ziceti nu la nicio ocazie
Consecinte? Evaluati-le vedeti daca se merita si daca sunt consecinte mici mici mici faceti acel lucru,traiti.
Zboara puiule zboara ! =))
Acum inchideti pcul si iesiti afara ,treziti-va a doua zi fara sa stiti unde sunteti si sa va ziceti in mintea voastra
"Ba ce seara am avut!"
Fabricati-va amintiri pentru mai incolo :3

3 comentarii:

  1. Eh eu dintotdeauna mi'am dorit sa fac bungee jumping de pe Turnu Eiffel sau sa disec un om pe viu :3 am impresia ca niciuna nu o sa se intample xD.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa faci lucrurile astea si in acelasi timp sa nu deranjezi pe nimeni. Contribuie la bunul mers al universului totusi.

    RăspundețiȘtergere

(: