duminică, 1 iulie 2012

De ce?

De ce mereu cred ca totul o sa fie bine , doar ca sa fiu lovit iar si iar si iar cu aceeasi chestie. De ce cand vreau sa trec pur si simplu peste, chiar atunci apare din nou lucrul ce ma tulbura...
Ma macina, ma macina rau..Vreau o scapare, sa fie totul ok sa am tot ce imi doresc, sa fiu multumit, sa pot sa fac in sfarsit o poza in care sa zambesc, care sa ilustreze ce e cu adevarat in sufletul meu...
Oare va veni rasaritul si pe strada mea? Sau viata mea e pur si simplu 80% suferinta...
Am obosit sa mai caut, sa mai astept,am obosit sa mai traiesc acelasi lucru de 1000 de ori ca in filmul "Ziua cartitei"
O viata atat de monotona,atat de inchisa , traiesc.As vrea sa evadez si sa invat sa zbor, asa cum sunt acum parca as fi un prizonier incatusat intr-o camera prea stramta si inconjurat de alti oameni care la fel ca si mine sunt si ei prizonieri si doresc sa scape. Vreau o raza, un hint orice,care sa ma ghideze, care sa ma faca sa revin la ce eram , sa fiu iar puternic sa nimicesc orice pentru ca acum abia ma tarasc si sincer imi pare rau pentru asta.


Claudiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(: